Nokia markalı, qara rəngdə mobil telefon. Cihazda rəqəmsal klaviatura və kiçik ölçülü displey mövcuddur. Funksional düymələr asan istifadə təklif edir. Bu model əsas kommunikasiya ehtiyaclarını qar...
Nokia 225, 8 ГБ, цвет - Белый, Кнопочный, Две SIM карты
Nokia 206 . Orijinal telefon, orjinal adapter, orijinal qulaqlıq. Birinci sim kart yeri işləyir, ikinci sim kart yeri işləmir. Whatsapp dəstəkləyir. Yaddaş kartı dəstəkləyir. Görüntüsündə şəkillərd...
Nokia 230 düyməli telefon
- Rəng: qara/göy-boz tonlarda korpus, arxa hissə metal effektli panel
- Ekran: 2.8" rəngli ekran
- Kamera: ön və arxa kameralar (hər ikisi LED flaşla)
- Klaviatura: iri f...
Nokia smartfon – Windows Phone interfeysi ilə
Xüsusiyyətlər:
- Ekran: toxunmalı ekran, canlı plitələr (Telefon, Kontaktlar, Mesajlar, Mail.Ru, Internet Explorer və s.)
- Əməliyyat sistemi: Windows...
Nokia 206 Dual SIM mobil telefonu. Bu telefon iki SİM kart dəstəyi ilə istifadəçilərə rahatlıq təmin edir. Qutuya daxil olan 10 proqramlı "hədiyyə paketi" cihazın funksionallığını artırır. Telefonu...
Nokia 210 (Dual SIM) düyməli mobil telefon
Əsas xüsusiyyətlər:
- İki SIM kart dəstəyi (Dual SIM) – iş və şəxsi nömrəni eyni telefonda istifadə etmək imkanı
- Klassik fiziki klaviatura – rahat və s...
Nokia mobil telefonları dəsti, klassik klaviatura dizaynı ilə. Hər bir telefonda rəqəmsal klaviatura və kiçik ekran var. İstifadəçilərə zəng etmək, mesajlaşmaq və əsas funksiyaları yerinə yetirmək ...
Sadə funksionallığa malik, qara rəngdə Nokia mobil telefonu. Cihazın rahat klaviaturası və aydın ekranı var. Zəng etmək və mesajlaşmaq üçün etibarlı bir seçimdir.hec bir pırablemi yoxdu 2 nömrəldi
heç bir problemi yoxdur her şey eladi təcili satılır real alıcılar zəng etsin
Retro üslubda, fiziki klaviatura ilə sürətli yazı və sadə funksiyalara üstünlük verənlər üçün uyğundur.
Foto tarix və...
Samsung Duos mobil telefonu istifadəçi dostu interfeysi ilə funksionallıq təklif edir. Bu model sadə zənglər və SMS mesajları üçün nəzərdə tutulmuşdur, gündəlik ünsiyyət üçün etibarlı həll təmin ed...