Bu bənövşəyi rəngli, hörüklü uşaq çəkməcikləri kiçiklərinizin
Bu bənövşəyi rəngli, hörüklü uşaq çəkməcikləri kiçiklərinizin ayaqlarını isti və rahat saxlamaq üçün idealdır. Yumşaq iplikdən əl ilə hörülmüş bu çəkməciklər, ön tərəfindəki şirin bənövşəyi bant de...
Məhsul: Əl işi körpə dəsti və toxunma körpə ayaqqabıları - Parlaq
Məhsul: Əl işi körpə dəsti və toxunma körpə ayaqqabıları
- Parlaq mavi rəngdə, ayıcıq üzlü toxunma papaq və uyğun çəkməciklərdən ibarət dəst. Papağın yanlarında qulaqcıqlar, alt hissəsində bağlama...
Məhsul: Əl işi körpə dəsti – toxunma papaq və corab-çəkmələr
Təsvir:
- Rəng: mavi-ağ tonlarda
- Dizayn: şirin ayı üzü aplikasiyası; papaqda qulaqcıqlar, yanlardan bağlama ipləri; corablarda eyni a...
Kaptan Junior uşaq ayaqqabısı bir dəfə geyilinib.teze kimidir -
Kaptan Junior uşaq ayaqqabısı
bir dəfə geyilinib.teze kimidir
- Marka: Kaptan Junior
- Rəng: Qara (laklı parlaq səth)
- Model: Klassik mokasin/lofer üslubu
- Material: Parlaq lak örtüklü üst hissə...
Məhsul təsviri:
- Qış üçün körpə kombinezonu: isti, yumşaq və yüngül şişmə materialdan. Somon/çəhrayı rəng. Kapüşon daxili tüklü astarlı, başı və qulaqları yaxşı örtür. Ön hissədə iki uzun şaquli ...
Qız uşaqları üçün laklı baletka tipli ayaqqabı - Rəng: qara, ağ kənar
Qız uşaqları üçün laklı baletka tipli ayaqqabı
- Rəng: qara, ağ kənar işləmələri
- Material: parlaq lak örtüklü üst hissə, hamar içlik
- Bağlama: tənzimlənən kəmərli cırtlı/şamlı qayış (Mary Jane ...
Məhsul: Körpələr üçün əl işı toxunma dəst
- Dəst: şapka + ev çəkməsi (2 ədəd)
- Rəng: mavi, ağ və açıq mavi detallarla
- Dizayn: balaca ayı üzü aplikasiyası, şapkada qulaqcıqlar və alt hissədə bağ...
Kaptan Junior uşaqlar üçün laklı ayaqqabı Bir dəfə geyinib.Təzə
Kaptan Junior uşaqlar üçün laklı ayaqqabı
Bir dəfə geyinib.Təzə kimidir
- Brend: Kaptan Junior
- Rəng: qara, parlaq lak örtüklü
- Model: oğlanlat üçün klassik-loafer tərzi
- Üst material: parlaq si...
Okaidi firmasi 6-12 ay..................................................................................................................................................................................