Məhsul: Kitab – “ZIDD”
Müəllif: Orxan Şahbaz
Nəşriyyat/seri: Moco Non-Fiction (arxa üzdə “ZAMANƏT” nişanı var)
Janr: Fikir, düşüncə tərzi, münaqişə və ziddiyyətlərin idarə edilməsi, şəxsi inkişaf/marketinq baxışı
Xüsusiyyətlər:
- Qara üz qabıq, iri sarı “ZIDD” loqotipi
- Alt başlıq: “Zidd fikirlərin toqquşduğu yerdə həqiqət doğulur”
- Arxa üzdə müəllif haqqında məlumat: Beyinix marketinq mərkəzinin təsisçisi, marketinq üzrə mütəxəssis və təlimçi
- Mövzu məzmunu:
- Zidd fikirlərin, daxili və xarici ziddiyyətlərin analizi
- Sual vermək, “sorgulamaq” vərdişinin gücü
- Düşüncənin komponentləri, beyin prosesləri və qərarvermə
- Mübahisə və fikir ayrılıqlarında konstruktiv yanaşma
- Ziddiyyətlərdən çıxış yolları və anlaşılmazlıqların idarəsi
- Arxa üzdə barkod və QR-kod mövcuddur
Kimlər üçün uyğundur:
- Tənqidi düşünmə, dialoq və debat mədəniyyəti ilə maraqlananlar
- Marketinq, kommunikasiya, komanda idarəçiliyi və şəxsi inkişaf sahələrində oxu axtaranlar
- Fikir toqquşmalarını dərk edib onlardan nəticə çıxarmaq istəyənlər
Dil: Azərbaycan dili
Format: Yumşaq üzlü çap nəşri (şəkillərdə görünən)