Göstərilmə: 596
  • 2
  • 0

+994 50 689 38 xx

Məhsul: Kitab – “ZIDD” Müəllif: Orxan Şahbaz Nəşr: Zamanət

Məhsul: Kitab – “ZIDD”
Müəllif: Orxan Şahbaz
Nəşr: Zamanət (markalanma: ZAMANƏT)
Janr/Mövzu: Marketing, düşüncə tərzi, qərarvermə, ziddiyyətlərin idarə edilməsi

Əsas xüsusiyyətlər:
- Qapaq: Yumşaq üzlük, qara fonda iri sarı “ZIDD” loqotipi
- Dil: Azərbaycan dili
- Mövzu təsviri: Zidd fikirlərin toqquşduğu yerdə həqiqətin necə doğulduğunu izah edir. Həm daxili, həm də xarici ziddiyyətlərin idarə olunması, düşüncə proseslərinin analizi, zehni çərçivələrin aşılması, stereotiplərdən kənara çıxış yolları.
- Auditoriya: Marketinq mütəxəssisləri və tələbələri, şəxsi inkişaf və qərarvermə mövzularına marağı olan oxucular
- Müəllif haqqında: Beyinix marketing mərkəzinin təsisçisi, marketinq üzrə mütəxəssis və təlimçi
- Arxa qapaqdan məzmun qeydləri: Sorgulama vərdişinin əhəmiyyəti, ideyaların üzləşdirilməsi, gündəlik proseslərin analizi, mübahisə və razılaşma mexanizmləri, ziddiyyətlərdən konstruktiv nəticələr çıxarma metodları
- Barkod və nəşriyyat nişanları mövcuddur

Dizayn və təqdimat:
- Müasir minimal qara-sarı dizayn
- Oxunaqlı şrift, arxa qapaqda müəllif təsviri və izahlı annotasiya

Paket/aksesuar:
- Şəkildə bəzək üçün bənövşəyi güllü kompozisiya fonu görünür (kitabın özünə daxil deyil).

Yaradılma vaxtı:
Yenilənmə tarixi:
ID 53659216

Dostlarla paylaş