Mediapoint – oyun sənayesində beynəlxalq rəqəmsal platformadır. Biz Azərbaycan dilində premium müştəri dəstəyi istiqamətini genişləndiririk və onlayn çatlarda istifadəçilərə peşəkar məsləhət verməyə hazır, diqqətli və məsuliyyətli mütəxəssisləri komandamıza dəvət edirik.
Vəzifə öhdəlikləri:
Müştərilərlə yazılı formada ünsiyyətin aparılması (çat, messencerlər, email).
Korporativ standartlara uyğun olaraq hörmətli və nəzakətli ünsiyyət tərzinin qorunması.
Müştərilərə həllərin, prosedurların və təkliflərin aydın və düzgün izah edilməsi.
Tapşırıqların vaxtında icrası (məsələn, çatdakı cavabların müəyyən müddət ərzində verilməsi).
Daimi ixtisasartırma məqsədilə təlim proqramlarında və treninqlərdə iştirak.
Tələblər:
Rus və Azərbaycan dillərində sərbəst və düzgün ünsiyyət bacarığı (ana dili səviyyəsində).
Kompüterdə sərbəst işləmə bacarığı, sürətli yazı qabiliyyəti (şəxsi kompyuterin və ya noutbukun olmasl şərtdir)
Fikirləri yazılı şəkildə dəqiq, yığcam və savadlı ifadə etmək bacarığı.
Yüksək empatiya və müxtəlif tip müştərilərlə düzgün ünsiyyət qurmaq bacarığı.
Təkliflərimiz:
Uzaqdan iş formatı.
İş qrafiki: 5/2 09:00-18:00, 10:00-19:00,
11:00-20:00, 12:00-20:00, 13:00-22:00, 14:00-23:00, 15:00-23,:00 16:00-01:00
Əməkhaqqı: 850$+350$(bonus)
Adaptasiya müddətində təlim və dəstək.
Ayda iki dəfə sabit ödəniş.
Peşəkar inkişaf imkanı.
Dəqiq proseslərə malik beynəlxalq şirkətdə iş imkanı.
Əlaqə yalnız telegram vasitəsi ilə : tg: @ilkinabbasov