Ofis-menecer vakansiyası
- Maaş: 500 AZN (şəkildə göstərilib)
- Vəzifə öhdəlikləri: ofis daxili sənədləşmə və qeydiyyat, daxil olan zənglərin və yazışmaların yönləndirilməsi, görüşlərin və gündəlik iş cədvəlinin təşkil edilməsi, kargüzarlıq və arxivləşdirmə, ilkin məlumatların toplanması və hesabatların hazırlanması, ofis ləvazimatlarının uçotu və təminatı, komandaya inzibati dəstək.
- Tələblər: səlis yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı, komputer və ofis proqramları ilə işləmə bacarığı (Word, Excel və s.), dəqiq və məsuliyyətli iş yanaşması, təşkilatçılıq və vaxtın idarə olunması bacarığı, müştəriyönümlü davranış, komanda ilə işləmə.
- Üstünlüklər: sənədləşmə və resepsion/administrator sahəsində təcrübə, sürətli öyrənmə, çoxtapşırıqlılıq.
- İş mühiti: səliqəli ofis, iş masası, kompüter/klaviatura, dəftər-qələm və gündəlik planlama üçün ləvazimatlar.