Göstərilmə: 277
  • 0
  • 0

498 AZN

Zəng edin

Maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlari üzrə məlumatlarin ilkin uçot

Maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlari üzrə məlumatlarin ilkin uçot sənədləri və analitik uçot registerləri əsasinda sistemləşdirilmiş şəkildə toplanmasi, mühasibat uçotu registerlərində əks etdirilməsi və ümumiləşdirilməsi
- əsas fondlarin ilkin uçotu, təmir məsrəflərinin mühasibat uçotunda əks etdirilməsi və yenidən qiymətləndirilməsi ilə bağli işlər
- ilkin sənədlərin qanunvericiliyə uyğun tərtib edilməsi;
- təhtəlhesab şəxslə hesablaşmalar;
- debitor və kreditorlarla hesablaşmalar;
- kassa və bank hesablarina nəzarət
- aliş və satiş əməliyyatlari;
- əsas vəsaitlərin və dövriyyə vəsaitlərinin sintetik və analitik uçotu həmçinin onlarin alişi və satişi;
- ciddi hesabat blanklarinin (kassa mədaxil və məxaric orderlələri, qaimə- fakturalar və s.) uçotun aparilmasi;
- müəssisədə uçot siyasətinin düzgün təşkili və ona uyğun mühasibat uçotunun aparilmasi;
Beynəlxalq mühasibat uçotu, ACCA F3
- maliyyə vəziyyəti haqqinda hesabatin tərtib edilməsi;
- mənfəət və zərər haqqinda hesabatin tərtib edilməsi;
- pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqinda hesabatin tərtib edilməsi;
- kapitalda dəyişiklik haqinda hesabatin tərtib edilməsi.
anbar uçotu – materiallarin istehsalata (fifo, lifo və orta mayadəyəri əsasinda) avtomatik silinməsi;
- qanunvericiliklə müəyyən eilmiş qaydada bütün növ mühasibat sənədlərinin hazirlanmasi (gündəlik və ayliq müxabirləşmələr, dövriyyə qaliq cədvəlləri, şahmat dövriyyə cədvəli, baş kitab, müəssisənin balansi və s.)
kadr işləri (hr)- elektron hökümət portalinda işçilərlə müqavilələrin bağlanilmasi, əmək müqaviləsinə xitam verilməsi və lazimi dəyişikliklərin edilməsi. tabel cədvəli, əmək haqqı, məzuniyət, ezamiyyət, son haqq hesab və s. digər mühasibat kitablarının tərtibi;
- ayın axırında əsas və dövriyyə vəsaitlərinin, malların və materialların inventarizasiyası, qalıqların dəqiqləşdirilməsi və s.
- aylıq və illik maliyyə hesabatlarının hazırlanması müəssisənin illik xərclərinin smetasının hazırlanması və onların analizi; forma 2
- müəssisənin mühasibat uçotunun 1c 8.2/1c 8.3 proqramı əsasında aparılması;
vergi uçotunun təşkili - vergi bəyənnamələrinin hazırlanması
- fiziki şəxslərin gəlir vergisi
- mənfəət vergisi
- ƏDV
- müəssisələrin əmlak vergisi
- vergi ödəyicilərinin dövlət qeydiyyatı və uçotu
- vergi öhdəliklərinin yerinə yetirilməsi və bəyannamələrin təqdim edilməsi müddətləri
- ödəmə mənbəyində tutulan vergilər - - daşınmaz əmlak vergisi - sabit vergi
- elektron qaimələrin tərtibi, elektron vergi hesab fakturaların göndərilməsivə s;
- əmək haqqı, növbəti əmək məzuniyyəti (məzuniyyət vaxtı üçün orta əmək haqqının əmsallaşdırılması) və istifadə edilməmiş əmək məzuniyyətinin hesablanması
- sosial müavinətlərin alınması üçün müvafiq sənədlərin hazırlanması və elektron müraciətin göndərilməsi (işin yekunlaşmasının nəzarətdə saxlanması)
- işsizlikdən sosial sığorta ayırmalarının hesablanması və hesabatlarının göndərilməsi
gömrük işləri: idxal və ixrac əməliyyatları, gömürük bəyannamələri ile bağlı əməliyyatlar, yol gömrük b əyənnamələrinin uçotu, xarici kreditorların borclarının xarici və eyni zamanda milli valyutada uçotu və s.
- Əsas fondların ilkin uçotu, təmir məsrəflərinin mühasibat uçotunda əks etdirilməsi və yenidən qiymətləndirilməsi ilə bağlı işlər; - Aktivlərin uçotu (əsas vəsaitlərin və dövriyyə vəsaitlərinin sintetik və analitik uçotu həmçinin onların alışı və satışı istismara verilməsi, amortizasiyası, təmir xərcləri və s.) ;